REPORTAGE OM KRAFTEKONOMI:

Flera tidningar har uppmärksammat Kraftekonomi. Journalisterna fokuser på olika användningsområden, och visar kundnyttan på flera sätt: 
hållbart ledarskap, utmanar säljteam, skapar balans, underlättar kommunikation, etc. 

Nedan ett urval av artiklarna, klicka för pdf.

”Det är härligt att se och höra vilken energi det här har gett vårt gäng!”
 
”Att hejda sig lite och lyssna är något Lena lär ut.”
 
”Det handlar i vårt fall om att utveckla vår yrkesroll, att optimera de insatserna. Det är mitt syfte.”
 
Unionens chefstidning Position,
kundnytta Kraftekonomi

Lena jobbar med säljteam som vill vässa sig, coachar chefer och hjälper grupper att hitta ett konkret verktyg till förbättring.


Konferensvärlden,
teamreportage Kraftekonomi

Kraftekonomi ser på din kraft med samma begrepp som pengar. Vilka är dina intäkter? Vilka är dina kostnader? Visar du röda eller svarta siffror? "Metoden hjälper dig se en relation, din hälsa, hur du kan få fler kunder eller öka lönsamheten i ditt företag på ett nytt sätt”, säger Lena Gennerud, skapare av Kraftekonomi.
 
Massage och kroppsvård,
hälsoreportage Kraftekonomi